بانوی جوان آلمانی در حرم امام رضا(ع) شیعه شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 21 شهريور 1392
بازدید : 711
نویسنده : یه بنده خدا

بانوی جوان آلمانی در حرم امام رضا(ع) شیعه شد

بانوی جوان آلمانی در حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام و مذهب تشیع مشرف شد. 

 

 بانوی جوان آلمانی در حرم امام رضا(ع) شیعه شد

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ «الیزابیت کتکاچیتری» بانوی 30 ساله آلمانی در حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام و مذهب تشیع مشرف شد.

 پس از تشرف به دین مبین اسلام در حرم مطهر رضوی گفت: گرایش مردم به عقاید دینی افزایش یافته و دنیا تشنه معنویت و ارزش‌های اخلاقی است و رسانه‌ها نقش به سزایی در شناساندن ابعاد مختلف دین اسلام به مردم دنیا دارد.

وی افزود: اما نگاه من به مسلمان از سفری که پارسال به ایران داشتم به طور کامل تغییرکرد و بر خلاف آنچه که به علت تبلیغات سوء رسانه‌های اروپایی و غربی از اسلام و مسلمانان در اذهان است، حس نوع دوستی، برادری، مهربانی و جایگاه والا و ارزشمند زن را که یک جامعه اسلامی است، به وضوح دیدم.

این بانوی تازه مسلمان با بیان اینکه سفر پارسال من به ایران و مشهد مقدس انگیزه‌ای شد که در مورد دین اسلام تحقیقات کنم و با قرآن مانوس شوم و با خواندن چند ساعت قرآن در روز احساس می کردم که آیات قرآن با من صحبت می‌کند و از آن زمان به دین اسلام گرایش پیدا کردم.

وی افزود: همه دستورالعمل‌های یک زندگی با آرامش و سعادتمند در قرآن آمده است و به تمامی نکات ظریف زندگی همچون، احترام به یکدیگر، آداب معاشرت، حجاب، مهربانی، عبادت و سیاحت در این کتاب آسمانی اشاره شده است.

این بانوی تازه مسلمان افزود: اماکن مذهبی به ویژه حرم حضرت رضا(ع) ملجأ و پناهگاهی معنوی است که انسان با حضور در این حریم قدسی آرامش و نزدیکی به خداوند را احساس می‌کند و من حتی از راه دور ارتباط معنوی ویژه‌ای با این امام رئوف پیدا کرده ام.

مدیریت امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی به رسم یادبود، یک جلد کلام‌الله مجید با ترجمه آلمانی، کتاب‌هایی درباره اصول اعتقادی اسلام و مذهب شیعه ‌ به این بانوی تازه مسلمان اهداء کرد.

................
پایان پیام/ 218

 

منبع  : http://abna.ir/data.asp?lang=1&Id=456942




:: موضوعات مرتبط: ***** خبری***** , -- دنیای اسلام , فرهنگی , ,
:: برچسب‌ها: شیعه ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


In the name of Allah, the Beneficent, the Merciful Say: He, Allah, is One Allah is He on Whom all depend He begets not, nor is He begotten And none is like Him

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 477
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

:: [<-PostId->] - [<-PostDate->] - <-PostTitle->

------------------------------------------------------ اوقات شرعی -------------------------------------------

------------------------------------ تاریخ روز ------------------------------------------------------ //Ashoora.ir|Hadith Beginsحدیث موضوعی ------------------------------------------------ مهدویت امام زمان (عج) -------------------------------------------------------------- سوره قرآن -------------------------------------- وصیت شهدا ------------------------------------------ آیه قرآن -------------------------------------- ---------------------------------------- پخش زنده حرم ---------------------------------------- جنگ دفاع مقدس ---------------------------------------------- ذکر روزهای هفته -------------------------------------
Up Page
”YSTC.ir” ------------------------------- ========================

RSS

Powered By
loxblog.Com