حرکت به سمت الله یا شیطان؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 16 خرداد 1392
بازدید : 623
نویسنده : یه بنده خدا

 حرکت به سمت الله یا   شیطان؟
از ابتدای خلقت حضرت آدم (ع)، شیطان تکبر ورزید و به دستور خداوند متعال که سالیان سال در حال پرستش او بود عمل نکرد و از در گاه الهی رانده شد:
سوره مبارکه حجر

 و [به خاطر بياور] هنگامى كه پروردگارت به فرشتگان گفت‏: (من بشرى را از گل خشكيده‏اى كه از گل بدبويى گرفته شده‏، مى‏آفرينم‏. «28» هنگامى كه كار آن را به پايان رساندم‏، و در او از روح خود [يك روح شايسته و بزرگ‏] دميدم‏، همگى براى او سجده كنيد!) «29» همه فرشتگان‏، بى استثنا، سجده كردند... «30» جز ابليس‏، كه ابا كرد از اينكه با سجده‏كنندگان باشد. «31» [خداوند] فرمود: (اى ابليس‏! چرا با سجده‏كنندگان نيستى‏؟!) «32» گفت‏: (من هرگز براى بشرى كه او را از گل خشكيده‏اى كه از گل بدبويى گرفته شده است آفريده‏اى‏، سجده نخواهم كرد!) «33» فرمود: (از صف آنها [= فرشتگان‏] بيرون رو، كه رانده‏شده‏اى [از درگاه ما!]. «34» و لعنت [و دورى از رحمت حق‏] تا روز قيامت بر تو خواهد بود!) «35» گفت‏: (پروردگارا! مرا تا روز رستاخيز مهلت ده [و زنده بگذار!]) «36» فرمود: (تو از مهلت يافتگانى‏! «37» [امّا نه تا روز رستاخيز، بلكه‏] تا روز وقت معيّنى‏.) «38» گفت‏: (پروردگارا! چون مرا گمراه ساختى‏، من [نعمتهاى مادّى را] در زمين در نظر آنها زينت مى‏دهم‏، و همگى را گمراه خواهم ساخت‏، «39» مگر بندگان مخلصت را.) «40» فرمود: (اين راه مستقيمى است كه بر عهده من است [و سنّت هميشگيم‏]... «41» كه بر بندگانم تسلّط نخواهى يافت‏؛ مگر گمراهانى كه از تو پيروى مى‏كنند؛ «42» و دوزخ‏، ميعادگاه همه آنهاست‏! «43
و شیطان تا روز معلوم همچنان دشمن قسم خورده انسانهاست و خداوند متعال در جای جای قرآن این موضوع را یاد آور می شود و می فرماید:
وَلاَ تَتَّبِعُواْ خُطُوَاتِ الشَّیْطَانِ إِنَّهُ لَكُمْ عَدُوٌّ مُّبِینٌ (بقره/208
حال باید هدف و مسیرمان را برای خودمان و آیندگان به خوبی روشن و شفاف کنیم چون که هر انسان عاقلی باید برای خودش هدفی داشته باشد و مسیری معین به سمت آن هدف داشته باشد، که اگر از بیراهه بخواهد به هدف نامعلوم برسد این اتفاق نخواهد افتاد و در چاه گمراهی فرو خواهد افتاد و بیرون آمدن از آن چاه گمراهی که در آن نه به عقلشان خواهد رسید که در چاه ظلالت افتاده اند و نه گوششان بدهکار حرفی است که بشنود در چاه افتاده و نه چشمشمان میبیند که د رچاه ظلالت افتاده اند چرا که شیطان قسم خورده است که زینتهای دنیا را برای مان جلوه گر نماید و آن هنگام که به سمت زیور دنیوی رویم  و به ندای شیطان گوش فرا دهیم ، در واقع همان مسیر نامعلوم است که می پیماییم تا به آن چاه گرفتار شویم .
خداوند متعال در قرآن راه و مسیر را به ما نمایانده و به ما فهمانده است که در صورتی می توانیم در صراط مستقیم الهی حرکت کنیم که پیرو نماینده های خداوند در روی زمین باشیم (اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و پیامبران راستین الهی (علهیم السلام))
و حال اینکه شیطان از آنجایی که دشمن قسم خورده انسانهاست بی کار ننشسته و برای خودش پیروانی جمع و جور کرده و خلاصه عده ی زیادی از انسانهای بی بصیرت را در گرد خودش جمع کرده تا مانع از گسترش دین الهی گردیده و همچنان سایر انسانها را با وعده های فریبنده خودش بفریبد و همراه خودش راهی جهنم کند و این مربوط به سرزمین خاصی نیست در هر نقطه از زمین همین طور است و انسان همواره در معرض وسوسه های شیطان قرار دارد
با کمی مطالعه دقیق می توان به این نتیجه رسید که جبهه پیروان شیطان را در درجه اول یهود و کسانی که شرک ورزیدندکه در قالب  صهیون و بر اساس    تحریف در تورات و انجیل و گزافه گویی ها ی آنها در تلمود قصد تسلط بر تمام عالم را داشته و برای رسیدن به این هدف دست به هر کاری میزنند و مهمترین عامل برای تقویت آنان ثروت است ، اهمیتی هم نمی دهند که از چه طریق بدست بیاورند فقط به این عقیده اند که قوم برترند و باید هر چه ثروت در روی زمین است را به چنگ آورند . اینها در درجه اول در واقع بازوان و کانون قدرت شیطان بر روی زمین اند.
اما در درجه بعد فریب خوردگان دیگر همانهایی هستند که لذایذ دنیوی آنها را مدهوش کرده و بدون تعقل از همان مسیری میروند که جبهه شیطان برایشان ترسیم کرده و از آن جایی که لذتهای دنیوی بر وفق مراد نفس انسانیست پیروانشان در تمام دنیا هستند ، با زبانهای مختلف با فرهنگهای مختلف هر یکی به دنبال گوشه ای از این لذایذ اند ، اما آیا واقعا به آن خواهند رسید ؟
البته که نخواهند رسید ! فزون خواهی نفس انسان نامحدود است و هیچ گاه قانع نخواهد شد ، بلکه اینان در همان چاهی گرفتار شده اند که در آن جز ظلمات چیزی نیست .
در هر کشوری جریانی را راه انداختند و فرقه های گوناگونی که اگر در تمام آنها دقیق شوی همان آموزه های صهیون را خواهی یافت و اینکه متوجه خواهی شد در صدد جلوگیری از ترویج اسلام ناب محمدی(ص) و ترویج آیین ومسلکی واحد ،مخالف الله ، موافق شیطان هستند.
اما در زمان کنونی در ایران  کدام جریان را،حمایت می کنند؟ ، دستگاههای بزرگ تبلیغاتی آنان کدام مدل فکری در ایران را مورد حمایت خودشان داده است و کدام یک را دارد تخریب می کند ؟
 فقط کافی است از این دید یک نگاهی بیاندازیم بعد همه چیز برایمان روشن خواهد شد .
الان بیشترین حمایت صهیون از جریانیست که مقابل حکومت اسلامی ایستاده اند مقابل ولی فقیه ایستاده اند و دستگاههای تبلیغاتی آنها دارد درست حکومت اسلامی و ولی فقیه را تخریب می کند ،
خب ، این یک حساب 4=2*2 است ، شیطان دشمن قسم خورده انسانهاست و قصد گمراه سازی انسانها را دارد و در نقطه مقابل اسلام و حکومت اسلامی قصد بالابردن فهم و ادراک و عقلانیت و معنویت انسان است به دنبال این است که انسان ها را ولایت پذیر کند تا به سمت الله حرکت کنند و جبهه پیرو شیطان از این واهمه دارد و با تمام توان قصد جلوگیری از این امر را دارد ولیکن اراده الهی بر تمام اینها پیروز است هرچند کافران از آن کراهت دارند.
« یُرِیدُونَ أَنْ لیُطْفئِوُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ الله مُتّمُ نُورِهُ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرُونَ»



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


In the name of Allah, the Beneficent, the Merciful Say: He, Allah, is One Allah is He on Whom all depend He begets not, nor is He begotten And none is like Him

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 477
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

:: [<-PostId->] - [<-PostDate->] - <-PostTitle->

------------------------------------------------------ اوقات شرعی -------------------------------------------

------------------------------------ تاریخ روز ------------------------------------------------------ //Ashoora.ir|Hadith Beginsحدیث موضوعی ------------------------------------------------ مهدویت امام زمان (عج) -------------------------------------------------------------- سوره قرآن -------------------------------------- وصیت شهدا ------------------------------------------ آیه قرآن -------------------------------------- ---------------------------------------- پخش زنده حرم ---------------------------------------- جنگ دفاع مقدس ---------------------------------------------- ذکر روزهای هفته -------------------------------------
Up Page
”YSTC.ir” ------------------------------- ========================

RSS

Powered By
loxblog.Com